.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با انتصاب فرزند نخستین شهید فرهنگی استان ؛
اولین رئیس دانشگاه فرهنگیان مازندران منصوب شد
شمال نیوز : آرزو ولی پور، فرزند نخستین شهید فرهنگی مازندران پس از سه و نیم سال مسئولیت به عنوان رئیس آموزش و پرورش کیاکلا در حکمی از سوی محبی نیا، رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به عنوان
اولین رئیس دانشگاه فرهنگیان مازندران منصوب شد

شمال نیوز : فرزند نخستین شهید فرهنگی استان، به عنوان نخستین رئیس دانشگاه فرهنگیان مازندران منصوب شد.

 آرزو ولی پور که متولد سال 1356 از شهرستان قائم شهر بوده در خانواده ای مذهبی، فرهنگی و دانشگاهی به بالندگی رسیده، با 35 سال سن به عنوان رئیس دانشگاه پردیس معرفت فرهنگیان مازندران انتخاب شد و  سرپرست جدید پردیس دانشگاه فرهنگیان مازندران فردا معارفه می‌ شود.

دانشگاه فرهنگیان برای نخستین بار در سطح کشور راه اندازی و در سال تحصیلی جاری در دو بخش خواهران و برداران دانشجو جذب کرده است.

ولی پور، فرزند نخستین شهید فرهنگی مازندران پس از سه و نیم سال مسئولیت به عنوان رئیس آموزش و پرورش کیاکلا در حکمی از سوی محبی نیا، رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به عنوان سرپرست دانشگاه پردیس معرفت مازندران منصوب شد.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی است و هم اکنون در مقطع دکترای روانشناسی تربیتی تحصیل می کند.

ولی پور، دارای 10 نشان اول کنگره و همایش های ملی بوده و فعالیت های علمی خود را شامل تألیف چهار کتاب با عنوان عطر بانو، به شیرینی عسل، چشم های خیس خدا و مدیریت دانش را به ثبت رسانده است.

وی عضو بنیاد ملی نخبگان و مرکز دانش پژوهان جوان کشور بوده و مقالات علمی متعددی را در کنگره های داخلی ارائه داده است.

ولی پور، با داشتن دیپلم افتخار در حوزه نویسندگی در سطح ملی معرفی شده و از سوی رئیس جمهور دولت نهم و دهم نشان ملی را در حوزه فرهنگ دریافت کرده است.مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ایپار گر 28 آذر 1391
باسلام ودرود:: برای خواهر ولی پور ارزوی توفیق وسر بلندی را از خداوند منان خواستارم وخدارا شاکرم که در دانشگاه فرهنگیان از وجود این عزیزان بهره مندیم .همچنین از دکتر رمضانی که خود از ایثار گران وجانباز میباشند که سرپرست دانشگاه برادران میباشند سپاسگزاریم
ای/عبا 28 آذر 1391
خانم ولی پور با سلام وآرزوی موفقیت برای حضرتعالی ،خداوند را شاکریم که فرزندان شهداء سردمدار دانشگاه شده تا بتوانند جامعه ایرانی را بسازند
مستشرق 28 آذر 1391
آفرین ، انشاالله تمام خواهران اسلامی ایرانی به این بالندگی برسند که واقعا حقشان هست. در تمام عرصه های این کشور از شروع انفجار نور گرفته تا تحریم اقتصادی ، این بانوان شیر زن ایرانی بوده اند دوشادوش مردان افتخارها آفریدند. من به شما خواهر موفق تبریک می گویم و انشاالله در هدفهای خود فقط رضای خدا را طلب کنید. و من الله توفیق. مستشرق
حسن 28 آذر 1391
خانم ولي پور حق شما نيست رئيس اين دانشگاه باشيد ....افراد ديگري شايسته تر از شما بودند كه اين پست حق آنها بود
صادقی 28 آذر 1391
بسیارخرسندیم ازاینکه فردی ازخانواده ی ایثاروشهادت وفرهنگی آشنابه امرتعلیم وتربیت به سمت سرپرست دانشگاه فرهنگیان پردیس معرفت دختران انتخاب شدندانشااله موفق ومویدباشند
خانواده شهید 28 آذر 1391
موفقیت در مسولیت 0روح پدر شهیدش شاد ویادش گرامی باد انشااله ادامه دهنده خون پدر شهیدشان وشهدای مظلوم دفاع مقدس 0
نا شناس 28 آذر 1391
موفق و پیروز باشید انشاالله
ایثارگران 28 آذر 1391
خانم ولی پور حق شماست ریاست دانشگاه آرزوی سر بلندی برای شما فرزند شهید درود خدا بر تمامی شهدای عزیز دفاع مقدس وشهدای مازندران وشهدای عزیز آبادان قهرمان که پدر شهیدت در آنجا مظلومانه شهید شدند
رضا 28 آذر 1391
آخه دانشگاه هم شده انتصابی ... صرفا فرزند شهید بودن چه مجوزی است که اینچنین رفتار می شود . با این کارها به خون شهدا توهین نکنید خون فروشی نیست
معترض 28 آذر 1391
جناب اقای مدیر سایت
چرا حضرتعالی گزینشی نظرات را منتشر میکنی
نا شناس 28 آذر 1391
ضمن تبریک به خانم ولی پور
ایشان را از نزدیک میشناسم
پدر بزرگوارشان هم تاج سر ما هستند
ولی شایسته سالاری این نیست که چون ایشان فرزند شهیدند و مسئولیتی هم در قبل داشتند ریاست دانشگاهی که اولین بار است شروع به کار کردند باشد چون اساسا کار قبلی ایشان با مسئولیت جدیدشان در دو سوی متفاوتن.
نا شناس 28 آذر 1391
خوشحالم از اینکه فرزند شهید به این موفقیتها میرسد.به امید خدا در کارتان موفق باشید
پ-ر 28 آذر 1391
این خانم از بستگان اقای باقرزاده هست افرادی داریم که لیاقت دارن ولی خونه نشین هستن تو که لیاقت نداری خودت هم میدانی؟
م.ا 28 آذر 1391
تا کور شوند همه آن کسانی که شکمشان با مال حرام پر است!! و تاب و تحمل پیشرفت این قشر از ایثارگران و خانواده هایشان را ندارند..
وعده حق در حال شکل گرفتن است... چشم ها را باید شست!
ایرانی 28 آذر 1391
با ارزوی موفقیت روز افزون
نا شناس 28 آذر 1391
ارزوی موفقیت وسربلندی 0حق بجا وشایسته شماست خواهر بزرگوار
نا شناس 28 آذر 1391
سركار خانم ولي پور براي شما و همه كساني كه در راه اعتلاي تعليم و تربيت گام برمي دارند آرزوي سربلندي دارم. و اميدوارم بتوانيد ادامه دهنده راه پدربزرگوارتان باشيد. روحشان شاد و راهشان پررهرو باد.
استاد 28 آذر 1391
درود برخانم ولی پور ودرود بر روح پر فتوح شهیدان عرصه علم وادب تبریک مارا پذیرا باشید
نا شناس 28 آذر 1391
که چی با پارتی می ایند
نا شناس 28 آذر 1391
بنام خدا- الحمدلله فردي مدير از خاندان شايسته مسئوليت خطير آموزشي دانشگاهي را در ادامه فعاليتهاي موفق آموزشي بر عهده گرفته اند. انشاالله موفق و پيروز باشند.
نا شناس 28 آذر 1391
لطفا نظراتمو نمایش بدید چون همه از دل پر درد من است . و اخرت را به دنیا نفروشید که همین پنج روز و شش باشد
نا شناس 28 آذر 1391
خانم ولیپور دارای توانمندی های فراوان است که به این جا رسید ببینید که چگونه نام خود را در تاریخ دانشگاه فرهنگیان بعنوان موفق ترین مدیر ثتب میکند.
سیمرغ 28 آذر 1391
عجیب است ! چطور کسی که سابقه 2 روز تدریس در یک دانشگاه و مقطع آموزش عالی را ندارد به یکباره ریس یک دانشگاه می شود؟!!!!!!!! فرزند شهید بودن یک افتخار است ولی صرفا نمی تواند معیار انتخاب یک مدیر باشد.این خانم در مدیریت آموزش و پروزش یک شهر کوچک مثل کیاکلا و نه حتی یک شهرستان! تا چه اندازه موفق بوده است که حالا بعنوان ریس یک دانشگاه و مرکز تعلیم و تربیت منصوب می شود؟؟!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 28 آذر 1391
خانم ولی پور به حرفهای که مخالفانتان گوش ندهید شما باعث افتخار قائمشهری ها و جامعه ایثارگران هستید موفق باشید خواهرم
نا شناس 28 آذر 1391
خسته نباشید عرض میکنیم خدمت خانم ولی پور به جهت تلاش و کوشش و دست و پا زدن مثال زدنی جهت رسیدن به مقام ریاست دانشگاه! !!!!!!خون شهدا هم شده بازیچه دست زیاده خواهان و قدرت طلبان.!!!!!!! شهدا شرمنده ایم...
مسافر 28 آذر 1391
بعنوان یک فرزند شهید آرزوی توفیق روزافزون برای این خواهر خوبم را دارم ایشان توانایی بیشتری دارند که همیشه ثابت کرده اند
مجتبي 28 آذر 1391
سركار خانم دكتر وليپور خدا را شاهد مي گيرم هيچ انسان منصف و شريفي نيست كه شما را از نزديك بشناسد و منكر توانمندهاي مديريت شما علي خصوص در بحث فرهنگي و دانشي باشد. آرزوي موفقيت براي شما در تمامي سنگر ها مقدس نظام اسلامي ايران از خداوند منان خواستارم.
موسوی 28 آذر 1391
سلام روح پدرشهیدش زمانی راضی میشودوشاد می گرددکه اودرمسئولیت محوله موفق وبتواند ضمن آموزش همراه باتربیت اسلامی وانقلابی درآن دانشگاه تازه تاسیس برقرارگردد خشت اول را اومی گذارد پس کج نزار گه تاسریا........آرزوی موفقیت(برادرشهیدموسوی تاکامی)
موسوی 28 آذر 1391
سلام روح پدرشهیدش زمانی راضی میشودوشاد می گرددکه اودرمسئولیت محوله موفق وبتواند ضمن آموزش همراه باتربیت اسلامی وانقلابی درآن دانشگاه تازه تاسیس برقرارگردد خشت اول را اومی گذارد پس کج نزار گه تاسریا........آرزوی موفقیت(برادرشهیدموسوی تاکامی)
دكتر احمدي 28 آذر 1391
درود بر روح بلند تمام شهيدان اسلام و معلم شهيد علي وليپور.

بسيار خرسندم از اينكه شخصيت علمي و دانشگاهي و مولف و نويسنده اي توانا ويك جوان شجاع كه در كارنامه خود تمام افتخارات معنوي و مادي داراست .مديريت دانشگاه فرهنگيان را عهده دارشد.
نا شناس 29 آذر 1391
ارزوی موفقیت وسربلندی 0حق بجا وشایسته شماست خواهر بزرگوارمان احتمالا همسر آقای فردس حاجیان باشند اگه اشتباه نکنم
حمدی 29 آذر 1391
به اطلاع نویسنده محترم می رساند ایشان خواهر زاده دکتر فردوس حاجیان می باشند باعث افتخار ما قائمشهری ها شد موفق باشند
zahra 1 دي 1391
این خانم رئیس چه جور نخبه‌ای است که در هیچ آزمون دکترا قبول نشد. در سایت اسامی پذیرفته‌شدگان موجود است. ظاهرا این خانم دکترای گرفتن مناصب را دارد!
نا شناس 1 دي 1391
سلام
به عنوان یک فرهنگی از اینکه خانمی از این قشر ریاست دانشگاه را به عهده گرفت بسیار خرسند و مسرورم.امید دارم که در پست جدیدتان سربلند باشید و ثابت کنید که بانوان لیاقت بیش از اینها را دارند.
نا شناس 10 بهمن 1391
آرزوی موفقیت برای شما و تقدیر و تشکر از تلاش گذشته وبی دریغ شما درمنطقه کیاکلا وانتصاب شما بعنوان ریاست دانشگاه بسیار خرسندیم امید است به مراتب بالاتری ارتقا بفرمایید همکار حقیر تان از کیاکلا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.